maandag 4 mei 2015

Birds on a wire

 
Hoi allemaal,
 
Hi everyone,
 
Vandaag wil ik jullie graag een kaartje tonen dat om verschillende redenen out of the box is voor mij.
 
Today I want to show a card that's completely out of the box for me.
 
 Dit is één van een hele reeks kaarten waarop ik met brusho gewerkt heb. Hoe meer ik met brusho klieder, hoe leuker ik het begin te vinden.
 
This is 1 of a series of cards that's made with Brusho. The more I use Brusho, the more I like it.
 De achtergrond van deze kaart heb gemaakt met brusho 'Prussian blue'. Gewoon poeder strooien en nat maken :-)
 
The background of this card is made with Brusho Purssian Blue, just add the pigments and wet with water :-)
 
Wanneer de achtergrond goed droog was, heb ik hierop een IO-stempel (F8726) met zwarte inkt gestempeld en geëmbossed met clear. De wasknijpers heb ik ingekleurd met distress inkt en de ijzertjes overtrokken met een zilverkleurige pen.
 
When the card was completely dry, I stamped the IO stamp (F8726) with black ink and embossed it with clear embossing powder. The clothespins I colored with Distress ink and I used a silver marker to color the metal on the pins.
 
Ik vond deze 'troost' tekst van Inge heel goed bij de kaart passen.
 
I really like how this text stamp from Inge fits this card.
 
Eens iets buiten mijn gewone doen waardoor ik heel benieuwd ben wat jullie ervan vinden.
 
I went out of my comfort zone and I'm curious what you think of this card.
 
Liefs,
 

 
Lins :)

2 opmerkingen:

Veerle - A colored mind zei

Nou ik denk dat het vrij duidelijk is dat ik helemaal weg ben van deze kaart :-) Het plaatje klopt helemaal, de achtergrond die precies wolken zijn, een mooie stempel en een tekst die er perfect bij past. Gewoon een superkaart! Ik zou zeggen: meer van dit!

Nancy zei

Hey Lins,

Wat een super mooie kaart... Ik wou gisteren al reageren maar kreeg ze niet open... Nu, ik ben helemaal fan!! Klieder nog maar lekker verder zou ik zeggen... en... geniet er van, dan kunnen wij het daarna ook doen!!

Liefs,
Nancy