donderdag 14 mei 2015

Communiekaartje

 

 
Hoi allemaal,
 
Hi everyone,
 
Persoonlijk vind ik het heel moeilijk om een kaart te maken voor een jongen en daarbovenop moest het dan nog eentje voor een plechtige communie zijn.
Dit is het resultaat geworden.
 
Personally I find it rather difficult making a card for a boy and on top I had to make one for his holy communion.
So this is the result.
 
De achtergrond heb ik met Brusho 'Turquoise' en 'Ost.Red' gemaakt. Nadien heb ik hierop met Versafine Onyx Black zijn naam gestempeld (met een alfabet van Artemio).
Dit alles heb ik gemat op blauw cardstock.
 
The background was made with Brusho 'Turquoise' and 'Ost. Red'. Then I stamped his name with Versafine Onyx Black (with an alphabet from Artemio).
 
Aan de binnenkant heb een tekst van Different Colors gestempeld met memento 'Danube blue'. De vlek en streep komen uit een set van Prima marketing. Deze heb ik gestempeld met memento 'Lady bug'.
 
On the inside I stamped a text from Different Colors with Memento 'Danube Blue'. The stain and paintstroke are stamps from Prima and they are stamped with Memento 'Lady Bug' .
 
Zo, ik ben nu wel heel benieuwd of jullie het geslaagd vinden. Liam was er heel blij mee, vooral omdat kaarten of andere spulletjes met zijn naam niet zo veel voorkomen.
 
Well, I must admit I'm curious what you think of this card. Liam was very happy with his card, especially since his name was on it.
 
Fijne dag nog!
 
Have a nice day !
 
 Liefs,
 
Lins :)
 

2 opmerkingen:

Karine zei

Heel leuk gedaan Lins, die Brusho is zo leuk om mee te spelen hé
Groetjes
Karine

Nancy zei

Hey Lins,

Helemaal geslaagd! Toffe kaart, wel groot voor je hé? ;o)

Liefs,
Nancy