dinsdag 12 mei 2015

Misty

 
Hallo allemaal,
 
Hi everyone,
 
Het werd nog eens tijd om verder aan mijn scrapalbum te werken. Dus wilde ik het deze keer ook met jullie delen . We hebben thuis heel wat dieren rondlopen. Op dit ogenblik hebben we 2 honden, 3 poezen, een geitje, drie kippen en onze haan .
 
It was time for me to start on my scrap album again, and I wanted to share it with you. We have lots of animals at home, at this time we have 2 dogs, 3 cats, a goat, 3 chickens and 1 rooster.
 
Het hondje op de foto was ons Misty, we hebben haar spijtig genoeg een aantal jaar geleden moeten laten inslapen. Ze was echt een schatje. Een heel lief meisje met een heel rustig karakter.
 
The little dog on the photos is Misty, unfortunatly we had to say goodby to her a couple of years ago. She was a real cutie, a lovely girl with a gentle character.
 

 
Daarom heb ik voor haar ook het roze Poolse papier gekozen , gecombineerd met kraft en wit cardstock. Verder heb ik nog een aantal malletjes gebruikt van memorybox, Nestabilities en ponsen . Het tekstje 'puppy' is een stukje  van de nieuwe teksstempels van In't Woefke.
 
So I choose the beautiful pink paper from Galeria Papieru for her pages combined with craft and white cardstock. I also used several dies from Memory Box, Spellbinders and some punches. The text Puppy is part of 1 of the new textstamps from In 't Woefke.
 
Het was lang geleden dat ik nog met foto's gewerkt had, maar ik heb me super geamuseerd. Wil je nog meer van het album of andere leuke dingen zien? Kom dan maar eens een kijkje nemen In 't Woefke. 
 
It's been a long time since I last worked with photos, but I had lots of fun. Do you want to see more of the album? Come and take a look at In 't Woefke.
 
Groetjes en tot binnenkort.
Karine

1 opmerking:

Nancy zei

Hey Karine,

Zag direct dat het een projectje van jou was... lekker girly, lekker Karine... Mooi eerbetoon aan een lieve vriendin...

Liefs,
Nancy