dinsdag 23 juni 2015

Een kadootje en een mooie kaart

 
 
Hallo allemaal,
 
Hi everyone,
 
Laatst had ik een doosje laten zien dat gemaakt was op de vorm van een cadeautje dat ik wilde afgeven. En dit is het tweede exemplaar.
 
Not so long ago I showed you a box I made for a present and this is a 2nd one.
 
 
Deze keer heb ik het doorzichtig gelaten, zodat je kan zien wat er in zit. Het is echt fijn om te doen en zo kan je je cadeautje toch een persoonlijke toets geven. Om het geheel compleet te maken , heb ik er nog een klein kaartje bij gemaakt.
 
This time I made it transparent so you can see what's inside. It's so nice to give a present a personal touch. To complete the set I also made a little giftcard.
 
De bloemen die ik gebruikt heb zijn van Heartfelt Creations. Bij deze stempelset hoort ook een set met snijmallen, zodat je de bloemen perfect kan uitstansen. De bloemen heb ik gestempeld met Encore inkt Honeydew.
 
The flowers that I used are from Heartfelt Creations. This set has a matching die, so it is very easy to cut the flowers out. The flowers were stamped with Encore Honeydew.
 
 
En de tekst die ik voor deze kaart gebruikt heb is er ook eentje van In't Woefke, en ze paste er weer perfect bij.
 
The text that I used is one from the collection from In 't Woefke, it fits perfectly for this set.
 
Nog veel knutseplezier en tot de volgende keer.
 
Have fun creating and till next time.
 
Groetjes,
 
Karine
 
Materiaal: Grijs cardstock, fluweel karton, Galeria Papieru, stempel Heartfelt Creations, Tekst In't Woefke B8-03, Inkt Encore Honeydew

3 opmerkingen:

Veerle - A colored mind zei

Terug een heel mooi geheel zo met de kleuren en de bloem die terug keren.

Enny zei

Een prachtig doosje en bijpassend kaartje ! Groetjes Enny

Crealin zei

Prachtig geheel Karine! Inderdaad supermooi cadeau en dat passend kaartje maakt het af.