zaterdag 6 juni 2015

Klein lief olifantje

 
Dag bloggers,
 
Hi bloggers,
 
Julie zagen het al eerder, ik zit helemaal in ‘beestjes-modus’…
Kan bijna ook niet anders… Toen ik de nieuwe mallen van Marianne Design zag binnen komen, wou ik ze meteen allemaal hebben…
 
You saw it on one of my previous cards, I'm in animal mode :)
How couldn't I ... when I saw the new dies from Marianne Design, I knew I had to have them all...
In combinatie met het geweldige Poolse papier ‘Sprinkle mini’ van ‘Galeriapapiru’, kregen ze dan ook allemaal hun ‘eigen kaart’…
 
I combined them with the gorgeous Galeria Papieru papers Sprinkle Mini, and so they all got their own card.
 
Op de achtergrond van deze olifantenkaart, gebruikte ik nog een boom en gras van ‘Obsession Impression’.
Onderaan nog een tekstje uit de exclusieve collectie van ‘In ’t Woefke’.
 
I also used some dies from Impression Obsession (tree and grass) and on the bottom I stamped an exclusive In 't Woefke text stamp.
 
 
Ben je even enthousiast en wil je nog meer van deze kaarten zien? Hou dan zeker dit blog in de gaten…
Wordt zeker nog vervolgd…
 
Are you just as excited about these dies as me? Keep an eye on this blog ...
to be continued ...
 
Tot een volgend project alweer,
 
Till my next project,
 
Liefs,
Nancy

 


 

1 opmerking:

Veerle - A colored mind zei

Wat een lieve schattige babykaart. Helemaal leuk, ook dat bloemetje in het "haar" is een leuk accent.