zondag 14 juni 2015

Long stem flowers - take two

 
Hallo bloggertjes,
 
Hi bloggers,
 
Dikke dankjewel voor jullie toffe reacties op mijn vorige kaart. Da's volop genieten!
 
Thank you very much for the lovely comments on my previous card, I really appreciate your feedback.
 
Ik had jullie in mijn vorig berichtje verteld dat ik met de set van Rubbernecker 'Long stem flowers' een aantal kaarten heb gemaakt maar steeds met een andere techniek. Dit is mijn tweede kaart in het rijtje.
 
I told you in my previous post that I used the Rubbernecker set Long stem flowers on several cards, each one with a different technique. This is my 2nd card.
 
Voor deze kaart heb ik eerst met post-its een rechthoek afgeplakt. Dan heb ik met memento inkt 'New sprout' een ruitjesachtergrond (grid background) van Kaisercraft gestempeld. 
 
For this card, I used some post its (masking tape) to tape of part of the card, leavind the middle free. On this free piece of my card, I stamped with memento New Sprout a grid background from Kaisercraft.
 
Deze keer heb ik enkel gebruik gemaakt van de volle bloemstempels. De bloem zelf heb ik ingekleurd met distressmarkers 'Shaded lilac' en 'Seedless preserves', de stengel met 'Mowed lawn' en 'Peeled paint'.
 
This time I used the full part of the flowerstamp. The flower was colored with distress markers Shaded Lilac and Seedless Preserves, the stem with Mowed Lawn and Peeled Paint.
 
De mooie tekst op de kaart is er eentje uit de Nederlandse tekstencollectie van Inge. Deze heb ik met memento inkt 'Elderberry' gestempeld.
 
The beautiful text is one from the Dutch stampcollection from Inge, this is stamped with Memento Elderberry.
 
Nadat ik de post-its verwijderd heb, vond ik het wel mooi om onderaan en bovenaan 2 lijntjes te rillen.
 
After I removed the masking tape, I scored 2 lines one above, the other one below my stamped image. 
 
 
Aan de binnenkant heb ik met het kleine bloempje uit de set gewerkt . Ik vind het wel mooi om ook de binnenkant in dezelfde stijl af te werken.
 
On the inside I worked with the smaller flower in this set, I really love finishing the inside of the card in the same style.
 
Ik wil jullie graag nog een hele fijne zondag toewensen!
 
Enjoy your Sunday !
 
Tot blogs,
 
Till my next post,
 
Lins :)

3 opmerkingen:

Veerle - A colored mind zei

Smelt...hij is super, heel mooi samengebracht die bloem en de tekst daar zo boven. En die ruitjes breken het witte deel van de kaart op een mooie manier. Helemaal fan!

Nancy zei

Hey Lins,

Zó mooi alweer... verder zonder woorden...

Liefs,
Nancy

Karine zei

Een heel mooi kaartje Lins, zo zie je dat je met dezelfde bloem heel veel kanten uitkan hé
Groetjes
Karine