zondag 21 juni 2015

My kind of box

 
Hoi bloggers,
 
Hi,
 
Vandaag laat ik jullie een doosje zien dat helemaal mijn stijl is: geen effen, gladde lagen, maar een beetje structuur en een vlinder ^.^
 
Today I’m showing you my kind of boxes: no smooth layers, some structure and a butterfly ^.^
 
Om mijn doosje te kleuren gebruikte ik een brayer en wat verf. Door de brayer te gebruiken blijven de lagen heel dun en zijn ze heel snel droog. Het enige wat een beetje tijd vroeg om te drogen was de cracklepasta.
 
 
To get some color on this box I took out my brayer and some paints. Because you use the brayer the layers are nice and thin so they dry really fast. The only thing that took some time to dry was the crackle paste.
 
 
De vlinder werd gemaakt met behulp van een beetje chipboard waarop ik een stukje boekpapier op kleefde. De chipboard zorgt er voor dat hij goed stevig is. Nog wat stempelen hier en daar en …klaar.
 
The butterfly was cut out of a piece of chipboard I covered with some bookpaper. The chipboard makes him a little stronger than just plain paper.  Some stamping here and there and…finished.
 
Groetjes – Greetz
 
Veerle
 
Gebruikte materialen /Used materials:
 
Kraftkleurig kartonnen doosje – kraft colored chipboard box
Gesso
Verf: blauw – koper
Stamps: Tim Holtz - Prima
Stanzen/dies: Tim Holtz movers and shapers butterflies
Stencil
Crackle pasta Ranger-Wendy Vecchi
charcoalpencil
Papier uit een boek

3 opmerkingen:

Nancy zei

Hey Veerle,

Super!! Steeds weer een juweeltje er bij...

Liefs,
Nancy

Crealin zei

Prachtwerk vol creativiteit en techniek!

Enny zei

Prachtig gedaan, en mooie kleuren ook ! Groetjes Enny