zaterdag 13 juni 2015

Pensioen

 
Hallo allemaal ,
 
Hi everyone,
 
Voor dit eenvoudig kaartje, heb ik een stempel van Art Impressions gekozen . Deze stempel vond ik helemaal geweldig en paste perfect bij de pensioenstempel van In't Woefke. De afbeelding zelf heb ik ingekleurd met Distress Inkt . Om de kaart verder aan te kleden heb ik grijs en groen cardstock gebruikt .
 
For this simple card I chose a stamp from Art Impressions. I think this stamp is great and it fits the sentiment for pension from In 't Woefke perfectly. The stamped image is colored with Distress ink and I used grey and green cardstock for the card.
 
Dit was mijn tweede bijdrage voor deze maand .
Tot de volgende keer.
 
This was my 2nd contribution for this month,
till next time.
 
Groetjes,
Karine
 

Materiaal: groen en grijs cardstock, aquarelpapier wit , Nestabilities, Art Impression , tekststempel In't Woefke B10-03 Pensioen, Distress Inkt

2 opmerkingen:

Veerle - A colored mind zei

Wat een toffe kaart! Altijd weer leuk te zien welke kleurencombinaties je maakt bovendien.

Nancy zei

Hey Karine,

Geweldige kaart!! Love it!!

Liefs,
Nancy