zaterdag 25 juli 2015

Aardbeientijd

 

 
Hoi allemaal,
 
Hi everyone,
 
Hier ben ik dan met het derde kaartje dat ik met de 'Home made' stempelset van Penny Black gemaakt heb. Deze keer waren deze aardbeiensnoepertjes aan de beurt :-)
 
Here I am with the 3rd card that I made with the Penny Black stampset 'Home Made'. This time I used the little strawberry eating mice  :-)
 
Het afdrukje heb ik uitgestanst met stitched rectangles. Nadien heb ik de achtergrond geblend met distress inkt 'Scattered straw'.
 
The stamped image was die cut with the stitched rectangles and then I blended the background with Distress ink 'Scattered Straw'.
 
Ook hier heb ik het confituurpotje glanzend gemaakt met glossy accent en de lepel glinsterend met wink of stella.
 
I added Glossy Accent on the jam jar and some wink of stella on the little spoon.
 
 
Aan de binnenkant heb ik een tekst van House Mouse gestempeld met memento inkt 'Love letter'.
 
On the inside of the card I stamped the text with Memento ink 'Love Letter'
 
 
Zo dat waren dan weer 3 kaartjes met dezelfde stempelset.
 
So this completes the 3 cards with the same stampset.
 
Ik wens jullie veel knutselplezier toe!
 
Happy crafting !
 
Liefs,
 
Lins :-)

3 opmerkingen:

Nancy zei

Hey Lins,

Da's toch weer een super leuk kaartje hé! Ben helemaal fan!!

Liefs,
Nancy

Mieke zei

Super schattig kaartje :-)

Enny zei

Weer een heel leuk en schattig kaartje, zo mooi gemaakt ! Ik krijg alweer goesting in confituur.... :)))) Groetjes Enny