maandag 27 juli 2015

Zeemeermin in een zee van kleuren…

 
Dag Bloggers,
 
Hi Bloggers,
 
Ik had het jullie beloofd, er zou nog meer blingbling komen…
 
I did promise more blingbling and here it is....
 
Het idee van deze kaart, haalde ik op de  Art Specially beurs in Nederland. Ik zag een soortgelijke kaart en wou ze zelf ook graag kunnen maken…  
Daarom bestelde ik bij Inge de verschillende kleuren WOW-poeder en ging er mee aan de slag…
 
The idea for this card I found on Art Specially in The Netherlands. I saw a similar card that I wanted to make... So I ordered different colors WOW embossingpowder and went to work with them.
 
 
Als afbeelding gebruikte ik deze schattige stempel de zeemeermin Shelley van Whimsy.
De achtergrondstempel is er weer één van Impression Obsession.
 
For my main image I used this cute stamp, the mermaid Shelley from Whimsy.
The background stamp is again one from Impression Obsession.
 
De embossingpoeder van Wow in volgende kleuren / The WOW embossingpowder colors I used are:
 
Calypso (91), Blue Glitz (49), Spring Breeze (95) en Totaly Teal (81)
 
Stempel Zeemeermin / Mermaid stamp: Whimsy
 
Lintje uit voorraad / ribbon from my own stash
 
 
Een echte uitdaging was het wel… Ben benieuwd of jullie ze ook durven aan te gaan…
Laat gerust een berichtje achter als je deze kaart leuk vindt of ze hebt nagemaakt…
 
This was a real challenge for me ... I'm curious if you are up for the challenge ... Leave a message if you like this card, or if you made one like this yourself
 
En ja, er staan nog enkele van deze kaarten op het programma.
Hou alvast dit blog in de gaten…
 
And yes, more like these cards are on the way, keep an eye on this blog.
 
Tot een volgend project alweer!
 
See you at my next project!
 
Liefs,
 
Nancy

1 opmerking:

Enny zei

Oooh, super prachtig ! Zo'n mooie kleuren en je hebt er een fantastische achtergrond mee gemaakt ! Het zeemeerminnetje is ook heel leuk ! Groetjes Enny