maandag 3 augustus 2015

Een kado envelopje

 
Hallo allemaal,
 
Hi everyone,
 Vandaag laat ik jullie een envelopkaart zien. Aan de ene kant zie je een envelop, daarin kan je een kadobon of centjes steken. Het teksstempeltje van In't Woefke kwam dan ook heel goed van pas. Aan de andere kant kan je een kaartje steken .Het kaartje kan je er uitnemen.
 
 
Today I want to show you an envelope card. On one side you see the envelope (you can put money or a giftcard in it). The text stamp from In 't Woefke fits perfectly. On the other side of the envelope you can put a little card in it that you can take out.
 
 
Hier heb ik dan een House Mouse stempeltje gebruikt. Deze heb ik ingekleurd met potloden. Verder heb ik deze kant dan nog aangekleed met wat bloemetjes en ook een tekststempel van In't Woefke.
 
 I used a cute little House Mouse and colored it with pencils. For the rest I just added some flowers, a punched border and another textstamp from In 't Woefke.
 
Nog veel knutselplezier en tot gauw.
 
Have fun crafting and till next time.
 
Groetjes,
 
Karine
 
Materiaal: Cardstock groen,geel en beige, dessinpapier Galeriapapieru Sprinkle Mini 05, House Mouse Monica's gift, bloemenponsen, teksstempel In't Woefke B11-02 en B11-05

3 opmerkingen:

Nancy zei

Hey Karine,

Zo tof gevonden alweer en zo mooi uitgewerkt...
Wat houden we toch van het ruitjes/stipjes papier van Galleria hé!

Liefs,
Nancy

Crealin zei

Ja Karine, hier ben ik weer zo'n fan van. Wat een tof idee en alles past weer perfect bij elkaar. Leuke house mouse!

Liefs,

Lins x

Enny zei

Een prachtig idee, en heel mooi uitgewerkt ! Groetjes, Enny