donderdag 27 augustus 2015

Gefeliciteerd met je kitten


Hallo iedereen,

Hi everyone,

Vandaag laat ik jullie nog eens een projektje zien met de schattige Whipper Snapper stempel Oliver.

Today I want to show you a project that I made with the cute Whipper Snapper stamp Oliver.

Ik heb het stempeltje ingekleurd met de Distress inktjes, dit vind ik toch een leuke manier om in te kleuren, gewoon met inkt, een penseel en wat water. 

I colored the stamp with Distress ink, this is my preferred way of coloring, just with some ink, a brush and some water.

Ik wou er echter niet zo maar een kaartje mee maken, en daarom koos ik er voor er een leuk kado zakje mee te maken voor iemand die een nieuwe kitten in huis nam. Eerst heb ik als steun een strook cardstock genomen en er een randje aan geponst, en dan gerild en in het zakje gestoken. dan heb ik er wat snoep een een speeltje ingestoken.

I decided to make something else instead of a card, so I chose to make a little present for someone who got a new kitten. First I made a background from cardstock that also served to keep the bag upright, and punched a border on 1 end; then I scored it in2 places so I got a bottom and put it in the bag. I got some food and a toy and put it in the giftbag.

Toen heb ik met een Spellbinder mal de sluiting van het zakje gemaakt met daarop het stempelafdrukje dat ik ook uitgestanst had. Nog een lintje erbij en een stempel uit m'n eigen collectie genomen (Gefeliciteer met je kitten) en op een tagje gestempeld en aan het zakje bevestigd. 

Then I took a Spellbinder die to make the closure for the giftbag, and added the stamped image that I also die cut with some Spellbinder dies. Finally I added a ribbon and a stamp from my own  collection, and I got a cute little present.

Een leuk idee en zo makkelijk aan te passen aan alle gelegenheden. 

A fun idea and just think of the possibilities.

Natuurlijk kan ik de hondenliefhebbers niet achteruit stellen, dus dat wordt m'n volgende projektje!

Well, I didn't forget the doglovers outhere, so that's my next project!

Groetjes

Inge

1 opmerking:

Nancy zei

Hey Inge,

Super leuk zakje... Kon het zelf al meermaals bewonderen in de winkel...

Liefs,
Nancy