zondag 9 augustus 2015

Poetry mini mini album

 
Hallo Bloggers,
 
Hello Bloggers,
 
Ik heb hier een klein boekje gemaakt om mijn gedichtjes in te schrijven.
Uit restjes karton heb ik vierkanten gesneden van 7 bij 7 cm. Deze heb ik bekleed met mooi papier (nu heb ik al mijn kaft).
 
I made little book for my poetry. From leftover pieces of chipboard, I cut 2 squares size 2 3/4" x 2 3/4" those pieces I decorated with some papers (this is my bookcover)
 
Uit restpapier, verschillende blaadjes van 6,7 bij 6,7 gesneden  deze tussen de kaft-delen gestoken en daarna met de zutter-bint-it-all (of the Cinch), 5 gaatje geponst (kan ook met de crop-a-dile)... Een metalen binddraad erdoor.
 
From scraps of paper, I cut several pages that are a bit smaller and then I put them inbetween my covers and punched 5 holes with my binding machine (Zutter, Cinch, or even a crop-a-dile. And then I added wires.
 
 
Op het kaft een leuke tekststempel van In 't Woefke en op de hoeken van de bladzijden een klein stempeltje... een koortje door de bindring, met daaraan een ringetje, waaraan ik restjes lint heb geknoopt en nu gedichtjes schrijven.
 
On the cover I stamped a fun text, from In 't Woefk and in the corners of the pages I stamped a small design... I added a little piece of cord through a wire, added a jumpring and then I tied some leftover ribbons through it. Now all I have to do is add some poetry.
Groetjes
 
Patrice
 

1 opmerking:

Enny zei

Oh, wat een schattig boekje, en zo'n mooie tekst erop ! Groetjes, Enny