vrijdag 25 september 2015

Een simpel Brusho kaartje


Hallo bloggers,

Hi bloggers,

Ditmaal laat ik jullie een kaartje zien dat voor alle gelegenheden kan dienen.

This time I'm showing you a card for all occasions. 

Omdat ik nog niet weet voor welke gelegenheid dit kaartje gaat dienen heb ik het heel clean & simpel gehouden, ik heb er zelfs geen tekst opgezet, dat kan later nog altijd.

And since I have no idea what I'm going to use this card for, I kept it clean & simple, I even didn't stamp a text on it, I can always do this later.

De witte kaart heb ik uitgestanst met de PoppyStamp mal Mod Hex Background en daarachter heb ik een stukje aquarelpapier gezet dat ik met Brusho gekleurd heb.

The white card was die cut with the PoppyStamp Mod Hex Background. I attached this on top of a piece of watercolor paper that I colored with Brusho.

Bedankt om te kijken en tot volgende keer !

Thanks for looking and till next time !

Inge

1 opmerking:

Enny zei

Heel mooie kleuren achter die stans ! Groetjes, Enny