vrijdag 11 september 2015

Inspire


Hallo iedereen,

Hi everyone,

Nog niet zo lang geleden gaf ik een workshop met de Penny Black stempels en stencils en deze stond ook nog op m'n To Do lijstje: Poppy Time & Sun Catcher

Not so long ago I gave a workshop in my store with the Penny Black stamps and matching stencils and this one was on my To Do list.

Ik gebruikte de stempel Poppy Time en de bijpassende stencil Sun Catcher.
Ik blijf er maar mee spelen ... ze zijn dan ook zo mooi en veelzijdig.

I used the stamp Poppy Time and the matching stencil Sun Catcher.
I keep playing with them ... who can blame me? They are so lovely and versatile.

Ik gebruikte m'n vertrouwde Distress inkpads en blendingtool om m'n bloem in te kleuren. Voor de tekst gebruikte ik eens geen stempel, maar de tekstmal Inspire, ook van Penny Black.

I used my favorite Distress inkpads and blendingtool to color my poppy. For my text I didn't use a stamp this time, but the die Inspire, also from Penny Black.

Tot binnenkort

Till next time

Groetjes
Inge

2 opmerkingen:

Nancy zei

Hey Inge,

Stijlvolle kaart!

Liefs,
Nancy

Enny zei

Ja, prachtig hoor ! Heel mooi, ook die tekst ! Groetjes, Enny