zondag 20 september 2015

Nieuwsbrief

Hallo iedereen,
 
Hello everyone,
 
Oef, het heeft een maand geduurd, maar m'n computer is eindelijk hersteld.
 
Finally! It took a month, but my computer is fixed and back.
 
Jammer genoeg ben ik door de crash wel al m'n mails e.d. kwijt, en ook de mailadressen van iedereen die ingeschreven is voor de nieuwsbrief ....
 
Sadly enough the crash left me without all my mails and also the mailadresses for the newsletter ...
 
Ik heb nog een oude lijst staan, en naar die adressen heb ik een testmail gestuurd.
Dus wil je de nieuwsbrief met alle nieuwigheden e.d. ontvangen? En heb je de testmail niet aangekregen?
Stuur me dan een mailtje naar nieuwsbrief@intwoefke.be en ik zet je op de lijst.
 
I had an old back up, and I send a test mail out to those adresses.
So, if you want to receive our newsletter, and you didn't get my testmail?
Just send an e-mail to nieuwsbrief@intwoefke.be and I put you on the list.
 
En ken je mensen die normaal gezien de nieuwsbrief ontvangen? Laat hen dan van mijn problemen weten.
 
And do you know others who normally receive my newsletter? Let them know of my problems.
 
Alvast bedankt en tot binnenkort!
 
Thanks and till next time !
 
groetjes
 
Inge

Geen opmerkingen: