vrijdag 2 oktober 2015

Nieuw DT: Martina


Goeiemorgen iedereen,
 
Good morning everyone,
 
groot nieuws mag ik jullie eindelijk melden ! Inge van In 't Woefke vroeg me een paar weken terug, of ik het zag zitten om mee te doen met het DT team van haar. Dat hoefde ze me geen twee keer te vragen ! Jawel ! Ik hou wel van uitdagingen en vind het een hele eer om gevraagd te worden. Dus bij deze...
 
great news that I can finally share with you ! Inge from In 't Woefke asked me a couple of weeks ago if I wanted to be a part of her DT. Well, she didn't have to ask me this twice ! Ofcours ! I like a challenge and was honored to be asked. So with this ...
 
Voor wie me nog niet kent, stel ik me natuurlijk wel graag even voor :
 
For those that don't know me, I'ld like to introduce myself :
 
Ik ben Martina, moeder van 3 tieners uit Deurne.
Werk full time in het onderwijs, 5de en 6de leerjaar van de lagere school.
Het knutselvirus heb ik al sinds mijn jeugd in mijn bloed. Aan mijn bureau kerstkaartjes maken met restjes van cadeauverpakkingen en spatraampjes, zo is het begonnen en groeide het uit tot een ‘beetje’ uit de hand gelopen, leuke hobby.
 
My name is Martine, I'm a mother of 3 teenagers and live in Deurn.
I work full time as a teacher in 5th and 6th year at a primary school.
I've been bitten by the creative virus since my youth. I started with making Christmas cards with leftover wrapping paper, and my hobby grew a bit out of hand ...
 
Ik maak graag kaartjes met een iets specialere vorm, maar ook proeven van verschillende technieken, ga ik niet uit de weg. Ik hou van vrij strakke kaartjes, werk ze graag af met een knoopje, lintje en / of touwtje.
 
I like making cards with a special shape, but can enjoy trying out new techniques also. I like clean & simple cards, but am not shy of using a button, ribbon or twine.
 
Velen kennen me al via mijn blog, Martina’s kaartjes, van het kleurenkaartenteam, waar ik best wel trots op ben. =)
Ook ben ik 2 jaar DT lid geweest van Stampfairy en gastdesigner van Crealies. Dit heb ik altijd wel leuk gevonden.
 
Many know me from my blog, Martina's cards, from the color cards team, and yes, I'm quite proud of it =)
I've also been a DT member for 2 years at Stampfairy and guest designer for Crealies. I always enjoyed this.
 
Door Nancy, kwam ik in contact met Inge en Marlies van In ’t Woefke. Lekker dichtbij. En dan nu, in het DT team opgenomen te worden ! Super gewoon ! Ben er helemaal klaar voor. Hopelijk genieten jullie, net als ik van dit avontuur .
 
Nancy introduced me to Inge and her mom from In 't Woefke. Close by and now I'm a member of the DT ! Love it ! I'm all ready for it. Hopefully you'll enjoy this adventure as much as I do.
 
Mijn eerste projectje hieronder is in opdracht van In 't Woefke. Leuk om te maken, lekker snel klaar:
 
Here is my first project for In 't Woefke. Fun to make, fast and easy:
 
 
Het werd een schudkaartje.
 
A shaker card.
 
Ik ging aan de slag met de Distress kleurtjes Mermaid Lagoon en Twisted Citron. De randjes bewerkt met Mermaid Lagoon. Het schudgedeelte uitgestanst met stans van Memory Box, gevuld met kleine (eigen beinkt papier) cirkeltjes. De vlinder is een restantje van het uitstanzen van de kleine confetti. Die maakte ik met een mal van Memory Box. Alles vastgeplakt op een witte kaart en klaar ! 
 
I worked with the Distress colors Mermaid Lagoon and Twisted Citron. On the edges I applied some Mermaid Lagoon. The shaker part was die cut with a Memory Box die, and I filled it with small circles, that were cut from paper that I colored with the same colors as the card. The butterfly (also from Memory Box) is die cut from the same paper I made the confetti from. I attached it all to a white card and there you have it, a fun shaker card.
 
 
Al deze materialen kan je verkrijgen bij Inge, In 't Woefke.
 
All materials are available at In 't Woefke.
 
Achtergrond  / Background: Masking stencil Bubbles van Dutch Doobadoo
Cirkel en vlinder : Memory Box
Confetti :Zelf gemaakt met een mal van Memory Box
 
Voilà, mijn eerste projectje is er door, op naar het volgende !
Ik wens iedereen alvast een heel erg fijne weekafsluiter en een fijn weekend toe.
 
Well, that's my first project, I'll see you all at my next one.
I wish you all a great weekend !
 
Bedankt voor je bezoekje en reactie!
 
Thanks for your visit and reactions !
 
Groetjes, Martina
x

3 opmerkingen:

Enny zei

Wauw, Martina, proficiat en welkom bij het DT ! Ik volg je blog al een hele tijd en nu kan ik hier dus ook van jouw prachtige kaarten genieten. Je eerste creatie is al reuze tof ! Groetjes, Enny

Nancy zei

Hey Martina,

Wat ben ik blij om jou als nieuw lid van ons DT te kunnen verwelkomen. We gaan het samen super gezellig hebben...
Je weet het al wel, maar bij deze kan het nog eens gezegd worden. Onze stijlen liggen nogal dicht bij elkaar maar toch geven we er elk onze eigen draai aan. Weet dat ik jouw creatieve geest heel erg bewonder.
Ben blij dat we toch wel veel van elkaar kunnen leren op deze manier!

Een heel warm welkom in ons clubje en dat we ons samen kunnen blijven ontspannen met onze creatieve uitspattingen!

Liefs,
Nancy

chantal zei

Veel succes Martina