donderdag 17 december 2015

Rudolph

 
 
 
 
Dag bloggers,
 
Hi bloggers,
 
Ondanks dat ‘Stamping Bella’ het thema van deze maand is in ons DT, ben ik hier wegens tijdgebrek even van afgestapt. Niet dat ik niet van Stamping Bella hou, integendeel, ben er helemaal fan van… Maar door mijn werk en grote bestellingen, heb ik er momenteel geen tijd voor…
Ik hoop dat jullie me dat niet kwalijk nemen.. Ik maak het nog wel een keertje goed, beloofd.
 
Due to lack of time I haven't had time to work on our DT challenge. Not that I don't like Stamping Bella, on the contrary I'm a fan .... I hope you don't mind, but I'll try to make up, I promise.
 
Omdat we toch volop in de kerstsfeer zitten en iedereen nog op zoek is naar ideetjes om de tafels te versieren, krijgen jullie nog een thema van me… Deze keer speelt ‘Rudolf’ - het rendier van ‘Marianne Design’ - de hoofdrol.
 
Since it's almost Christmas and people are still searching for fun ideas for the holiday table, I'm offering another theme .... this time "Rudolph" from Marianne Design is playing the leading rol.
 
 
Het mandje maakte ik met een stencil van Dutch Doobadoo en de boompjes zijn eveneens van ‘Marianne Design’. De sterretjes maakte ik met een snijmal van Spellbinders en de kleinste met een pons van EK. Het stipjespapier is van Galeria Papieru…
 
The little basket is made using a Dutch Doobadoo stencil and the trees are a die from Marianne Design. The stars were made with a spellbinders die and the little one is an EK Succes punch. The paper is from Galeria Papieru.
 
 
Zoals steeds kan je alles wat je nodig hebt, terugvinden in ‘In ’t Woefke’…
 
As Always, if you need the materials to make these, you'll find them at In 't Woefke.
 
Zo, nu kunnen jullie allemaal weer aan de slag, ideetjes genoeg!
 
So time to get started with all this inspiration !
 
Tot een volgend project alweer!
 
Till my next project!
 
Liefs,
 
Nancy

Geen opmerkingen: