maandag 7 december 2015

Santa Claus is coming to town ....

 

 
Dag bloggers,
 
Hi bloggers,
 
December alweer en volop voorbereidingen naar Kerstmis toe.
Van mij deze keer geen Stamping Bella-projectje wegens tijdgebrek… Misschien maak ik het nog wel goed…
 
It's december and the preperations for Christmas are almost finished.
No Stamping Bella project for me (I'm sorry to say I didn't have time) ... but maybe sometime later...
 
Ik maakte een setje om de kersttafel in de juiste sfeer te brengen… Of gewoon om onder de kerstboom te zetten om enkele kadootjes mee te maken…
 
I made a complete set to decorate the Christmas table, or for under the tree ...
 
 
Een flessenlabel om iemand blij mee te maken, een doosje om iets lekkers in te stoppen en een boekje dat door menigeen graag ontvangen zal worden…
 
A winelabel to make someone very happy, a little box for some delicious goodies and a little notebook that people will love to get ...
 
 
Voor de kerstman, gebruikte ik één van de nieuwe mallen van Marianne Design. Ook de kerstbomen zijn van hetzelfde merk.
Het is even puzzelen om de stukjes juist in elkaar te krijgen, maar met wat oefening kan iedereen deze grappige kerstman wel maken.
 
For Santa I used a die from Marianne Design, the trees are also from MD.
It takes a bit of work to get every little piece in place, but with a little patience everyone can make this funny Santa.
Ik maakte er dan ook een hele serie mee en maakte er zowel kaarten, doosjes als tafeldecoraties mee.
 
I even made cards, boxes and more with him.
 
 
Het doosje is gemaakt met een mal van Dutch Doobadoo, het ziet er misschien ingewikkeld uit, maar het is helemaal niet zo moeilijk als het lijkt…
 
The box is made with a stencil from Dutch Doobadoo, it looks a bit complicated, but it's rather easy once you get started.
 
Ik hoop dat jullie hier ook een keer mee aan de slag zullen gaan, alle materiaal kan je zoals steeds vinden bij In ’t Woefke!
 
I hope my project inspired you for your decorations, as usual you can find all materials at In 't Woefke !
 
Tot een volgend project alweer…
 
Till my next project ...
 
Liefs,
Nancy

3 opmerkingen:

angeleef zei

Oooh series zijn altijd zo leuk om naar te kijken. Terwijl ik er naar kijk, verbaas ik mezelf dat ik dat eigenlijk nog nooit gemaakt heb.
De laatste is een doosje? Ik dacht dat het een ingewikkelde wiebelkaart was haha.
Zo tof om te zien dat je met een beperkt aantal materialen hele mooie creaties kan maken!
Groetjes
**Evi**

martina's kaartjes zei

helemaal leuk ! na een bezoekje bij jou, dan toch eindelijk ook mijn kerstman in elkaar gestoken, want die lag nog te slapen.
De kaartjes zitten in de doos, die staat nu in Lochristi, morgen weet ik of hij terugkomt of in Oost-Vlaanderen blijft =)
geslaagde werkjes, mooi gedaan, lekker strak,
liefs, martina
x

Enny zei

Ooh, heel schattig en mooi gemaakt ! Tof zo'n hele serie, dat brengt meteen kerst-sfeer hé ! Groetjes, Enny