zaterdag 16 januari 2016

Chocolate Baroque:The Art of Chess

 
Hallo iedereen,
 
Hi everyone,
 
Vandaag laat ik jullie weer een kaartje zien met de
Chocolate Baroque stempels, deze noemt: The Art of Chess,
deze kaart heeft een mannelijkere uitstraling,
maar kan even goed dienen voor ieder die van schaken houdt.
 
Today I'm showing you another card with a Chocolate Baroque stampset: The Art of Chess.
This card has a masculine look, but is suitable for anyone that loves this game.
 
 
Ik heb de stempel ingeïnkt met 2 kleuren Archival: Coffee en Orange Blossom op kraft papier; dan heb ik hier en daar enkele onderdelen ingekleurd of bijgekleurd met potloden (oker, donkerbruin en wit) zonder al te veel na te denken om wat kleur en diepte in de afdruk te brengen.
Ik heb het afdrukje uitgeknipt (de boog bovenaan is met een cirkelmal gedaan) en op donkerbruine cardstock gekleefd.
 
I inked the stamp with 2 colors of Archival inks: Coffee and Orange Blossom on Kraft paper, then I started coloring some parts with pencils (ocher, dark brown and white) to add dept and shade to my stamped image. I didn't think to hard and just added some color where I thought it was necessary.
Then I cut my image out (the rounded top was done with a circle die) and matted it on dark brown cardstock.

 
Op een ander stuk Kraft heb ik met een MFT stencil (checkerboard, heel toepasselijk LOL) en wat Rusty Hinge the vierkantjes geblend. De andere schaakstukken heb ik met Coffee op Kraftpapier gestempeld en uitgeknipt en daarna heb ik alles op een kaart van 10.5 x 21cm gekleefd.
 
On a seperate piece of Kraft paper I made the squares with a MFT stencil checkerboard (quite fitting don't you think :) ) and some Rusty Hinge. The other chess pieces were stamped with Coffee and fuzzy cut after which I attached them on a large card.
 
Hopelijk heeft deze kaart jullie weer geïnspireerd! 
 
Hope you're inspired by my card
 
Groetjes
 
Inge

1 opmerking:

Nancy zei

Hey Inge,

Niet mijn stijl om zelf te maken, maar zeker een stijl die ik bij anderen kan bewonderen...
Mooie kaart, heel stijlvol...

Liefs,
Nancy