zaterdag 2 januari 2016

Gefeliciteerd met Chocolate Baroque

 
 
 Goeiemorgen iedereen,
 
Good morning everyone,
 
het nieuwe jaar is begonnen ! Eerst en vooral wil ik iedereen alvast een heel erg fijn 2016 toewensen. Heel erg veel creativiteit, inspiratie en vooral... gezondheid. Het laatste klinkt een beetje cliché, maar is toch wel erg belangrijk vind ik !
 
The new year has started ! First I want to wish everyone a great 2016... Lots of creativity, inspiration but most of all ... a good healt. This may sound a bit of a cliché, but it is very important !
 
Hopelijk iedereen goed bekomen van het feesten. Klaar voor een nieuwe kaart ?
 
I hope you all recovered fine from all the festivities and that you are ready for a new start.
 
Hieronder gaan we even helemaal de andere tour op. Even geen kerst-of nieuwjaarstkaartjes nu (een beetje onwennig), maar wel met Chocolate Baroque stempels aan de slag. Een hele ommezwaai, een hele uitdaging.
 
We are going somewhere completely different, no Christmas or New Year cards for now (feels a bit strange) but cards made with Chocolate Baroque stamps. A complete turnaround, and quite a challenge.
 
Hieronder het resultaat, weer eens iets helemaal anders dan dat jullie gewend zijn van me.
 
And this is the result, something totally opposite what you are used of me.
 
 
Afdrukje : Chocolate Baroque : Lily, ingekleurd met Distress Inkt
Sentiment : Joy
Alle materialen : stempels, sentiment en Distress Inkt, kan je bij In 't Woefke vinden.
 
stamp: Chocolate Baroque: Lily (colored with Distress ink)
Sentiment: Joy
all materials: stamps, sentiment and Distress ink is available at In 't Woefke.
 
Ik wens iedereen nog een heel erg fijn weekend toe en tot de volgende !
 
I wish everyong a great weekend and see you at my next project !
 
Groetjes, Martina
x

1 opmerking:

Enny zei

Een prachtige kaart en heel mooi ingekleurd ! Ook van mij de allerbeste wensen voor een gelukkig, gezond en creatief Nieuw Jaar ! Enny