donderdag 21 januari 2016

Steampunk Funky Fish

 
Hallo iedereen,
 
Hi everyone,
 
Vandaag nog eens een Chocolate Baroque kaartje van mij met de leuke Steampunk Funky Fish.
 
Today I used another Chocolate Baroque for my card: Steampunk Funky Fish.
 
Eerst heb ik m'n kaart genomen en een strook in het midden met maskingtape afgelijnd, dan heb ik Distress inkt gebruikt om m'n achtergrond te blenden. De figuurtjes in de achtergrond zijn ook met een stempel uit de set Texture Fragments van Chocolate Baroque gemaakt.
 
First I took my card and used masking tape for the middle part of my card. I blended the background with Distress ink and the figures in the background were made with a stamp from the Chocolate Baroque set Texture Fragments.

 
De visjes heb ik op een apart stukje papier gestempeld en ingekleurd met Faber Castell aquarel potloden, tja, wat kan ik hierover zeggen? Ze kleuren zooo zalig in ! Echt fantastisch om mee te werken, en de kleuren die je gebruikt veranderen ook niet als je er water overzet, dat is wel anders bij Derwent, waar je kleuren helemaal kunnen veranderen.
 
Trouwens, er is ook een workshop gepland met deze aquarel potloden, kijk  maar op de workshop pagina, daarin kunnen jullie zelf werken met deze fantastische potloden !

 
The fish were stamped on a seperate piece of paper and then colored with Faber Castell watercolor pencils.... what can I say about these except WOW ! they are soooo nice to work with ! And the great thing is, the colors don't change like what you get with Derwent pencils.
 

 
Daarna heb ik de visjes uitgeknipt, en op de kaart waarop ik de achtergrond gemaakt heb gekleefd. Nog een stempeltje van m'n eigen collectie erbij in 2 kleuren, een gekleurde basiskaart en m'n kaartje is weeral af !
 
Next I fussy cut my fish and attached them on my background. I just added a stamp from my own collection in 2 colors, a colored basecard and there is my new card.
 
Hopelijk vinden jullie deze kaart net zo leuk als ik
 
I hope you like this card as much as I do
 
Groetjes
Inge

Geen opmerkingen: