zondag 17 januari 2016

Under the sea ...

 
Dag Bloggers,
 
Hi Bloggers,
 
We zijn nog steeds januari, dus de opdracht luidt nog steeds om een kaart te maken met stempels van het merk ‘Chocolaee Baroque’.
Dus ging ik op zoek hoe ik ‘mijn eigen ding’ kon doen met deze stempels…
 
It's still January, so the challenge continues to work with the Chocolate Baroque stamps.
So again, I searched for a way to do my own thing with them ...
 
Ik had nog steeds mijn nieuwe fluo-inkten klaar liggen en vond een stempel die ik perfect bij de kleine Whimpsey-zeemeermin Goldie kon gebruiken.
 
I still had my new neon inkpads lying around and found a stamp that I could use with the little Whimsy mermaid Goldie.
 
 
Met groen en blauwe fluo-inkt stempelde ik de golfjes-achtergrond van Harlequin Fragments.
De Whimpsey-stempel zette ik zowel op de kaart, als op een plastieken kaartje.
Met de mal van Die-namics Peek a Boo wonky windows, stanste ik het raampje uit.
Ik kleefde  de plastiek achter het raam, zodat de tekening klopte met de voorkant van de kaart…
Zo is het net of onze ‘kleine zeemeermin’ verder zwemt in de zee…
 
 
I stamped the waves from the Harlequin Fragments with green and blue neon ink. Goldie was stamped on the card and on a transparant sheet.
The window was die cut with the Die-namics Peek a Boo wonky windows and I attached the transparant sheet behind it, so my stamped image of Goldie looks complete again. This way it looks like Goldie is swimming in the sea ...
 
Tot een volgend project alweer,
 
Till my next project again,
 
Liefs,
Nancy

Geen opmerkingen: