donderdag 3 maart 2016

Happy 2017

 
Goeiemorgen iedereen,
 
Good morning everyone !
 
vandaag heb ik een kerstkaartje voor je, omdat het donderdag is én omdat ik weer een nieuwe uitdaging als DT lid van 'In 't Woefke' ben aangegaan en deze maand is dit "maak iets met Taylored Expressions". Hier de eerste kaart van de drie.
 
Today I’ve got a Christmas card for you, because it’s Thursday, and because I took up another challenge as a DT member from ‘In ’t Woefke’ and this month it's working with Taylored Expressions. Here is my first card of three.
 
Dit modelletje kwam ik tegen op het internet en ontdekte dat het van Nicole Verkooijen kwam. Hier de link naar het filmpje. Zo hebben jullie alle details en kan je zelf aan de slag.
 
 
This model I found on the internet and discoverd it was from Nicole Verkoojien. Here you have the link to the You Tube video. There you'll find all the details to create your own card.
 
 
Voor mijn 'sterrenhemel' maakte ik de achtergrond met alcohol inkt. Dat ideetje had ik al een tijd, maar nu eindelijk tot uitwerking gebracht. Het geeft een mooi effect met de sterrenmal vind ik.
 
For my ‘starry sky’ I used alcohol inks. I had this idea for a long time and now I finally had time to use it. It gives a really nice effect in combination with this die.
 
 
Achtergrond : Alcohol Inkt
Sterrenmal : Taylored Expressions (Starry Night )
Olifantje : Avery Elle, ingekleurd met aquarelpotloden
Cijfers : My Favorite Things
Happy : Taylored Expressions (Block Party - Happy)
 
 
 
Inspiratie genoeg ? Aan de slag dan ! Voor alle leuke spullen zoals deze mallen en vele andere dingen die in je hobbyruimte niet mogen ontbreken, breng je het best een bezoekje aan 'In 't Woefke'.
 
Got enough inspiration? So get started ! For all the lovely stuff like these dies and many more things you can't do without, you have to visit the shop ‘In ’t Woefke’.
 
Ik wens jullie allemaal alvast nog een hele fijne dag toe en zie jullie graag de volgende keer.
 
I wish you a very nice day and see you next time !
 
Bedankt voor je bezoekje,
 
Thanks for your visit !
 
groetjes, Martina

 

2 opmerkingen:

Monique zei

Geweldige kaart Martina!
Groetjes

Nancy zei

Hey Martina,

Hallo, gij bent er ook op tijd bij zeg... 2017... Jawadde...
Als je ze nu al begint op te sturen, ben je zeker overal op tijd!
Kaart is alvast heel geslaagd en mag gerust onze richting uit komen...

Liefs,
Nancy