donderdag 14 april 2016

Merci doosje

 
Hallo iedereen,
 
Hi everyone,
 
Vandaag laat ik jullie nog eens een doosje zien dat ik al enige tijd geleden gemaakt heb
maar dat ik nog altijd heel leuk vind.
 
Today I'm showing you a little box that I made some time ago, but that I still like a lot.
 
De basis van het doosje heb ik gemaakt met Linnen kraft papier en bekleed met GCD papier. Voor de speciaal uitgesneden vorm heb ik gebruik gemaakt van de Spellbinders Labels 4 mallen.
 
The base is made with Linnen Kraft cardstock and I used GCD paper to decorate it. The shape was die cut with the Spellbinders Labels 4 dies.

 
Het figuurtje op het doosje is een Whipper Snapper stempel: Ladybug Easter ... en zo ziet het er eigenlijk uit:
 
The cute figure on the box is a Whipper Snapper stamp called Ladybug Easter ... and this is how it looks like:
 
 
Zoals jullie zien is het eigenlijk een Paasfiguurtje, maar ik wou het niet alleen voor Pasen gebruiken en dat is met dit stempeltje héél makkelijk ... Ik heb het figuurtje op aquarelpapier gestempeld en ingekleurd met Distress inkt en dan heb ik het uitgeknipt zonder mandje ... en nu kan je het konijntje het hele jaar door gebruiken !
 
As you all see, this is actually an Easter figure, but I didn't want to use it only for Easter and that is so simple with this stamp .... I stamped the figure on watercolor paper and colored it with Distress ink and then I fuzzy cut the bunny and ladybug, without the basket ... and now I can use this cute bunny all year long !!
 
Het tekststempeltje is 1 van onze eigen exclusieve stempeltjes (setje met 4 tekstjes), 
klein en fijn, meer moet dat niet zijn.
 
 The text is one of our own exclusive stamps (set with 4 different sentiments), I didn't want to use a big bold sentiment, and this was perfect.
 
Groetjes
 
Inge
 

2 opmerkingen:

Nancy zei

Hey Inge,

Mooi! En altijd leuk om te geven en zeker om te krijgen...
Goed dat je van stempels ook stukjes kan wegtoveren hé?

Liefs,
Nancy

Enny zei

Oh, dat is een heel schattige stempel, en een prachtig doosje ! Groetjes, Enny