donderdag 11 augustus 2016

Moederdag giftbags


Dag bloggers,
 
Hi bloggers,
 
Bijna moederdag, dus hoog tijd om leuke kadootjes te verzinnen die de kindjes aan mama kunnen geven… Daarom maakte ik deze ‘kadoosjes’…
 
It's almost Mother's day here in Antwerp, high time for small gifts children can give to their mom ... so I made this little giftbags ...
 
Ik vond het niet gemakkelijk met ons maandthema ‘Marianne Design’ aan moederdag te koppelen. Heb massa’s snijmallen van Marianne, maar vond niets geschikt om met het thema te combineren, daarom gebruikte ik enkel dit kleine hartje…
Maar er kwam onlangs een nieuwe serie stempels van Pink&Main binnen en deze lieve kindergezichtjes waren er bij. Ik kon het niet laten om deze in mijn moederdag-projectje te verwerken…
 
I had a hard time to combine our monthly challenge Marianne Design with Mother's day. I have lots of MD dies but didn't find anything I wanted to use except this little heart.
However Inge just got in store the new Pink & Main stamps with cute children faces,
and I couldn't resist to use those
 
Ze zijn ingekleurd met de Zigs en ik gebruikte geen water, zodat de kleuren lekker fel bleven.
De doosjes maakte ik met de doosjes-snijmal van Avery Elle en het geweldige fluo papier dat Inge een beetje op mijn vraag bestelde…
 
I colored them with Zig clean color brush markers but didn't use any water so the colors stay bright. The giftbags I made with a die from aAery Elle and the lovely neon cardstock
Inge bought kind of at my request
 
 
Mijn witte gelpen was opgedroogd, dus ik heb even een accentje gelegd met potlood. Zodra ik bij ‘in ’t Woefke’ geraak, neem ik uiteraard snel een nieuwe gelpen mee, ze ligt al voor me opzij…
‘Brillemannetje’ kreeg nog glossy accent op zijn glazen…
 
My white marker had dried up, so instead I used a white pencil. As soon as I get at In 't Woefke, I'm buying a new marker, I already reserved one...
The little boy with glasses got some glossy accent on them ...
 
 
Ik laat bij Inge de namen van de kleurencombinaties na die ik gebruikte. Als je ze graag wil, mag je ’t haar gerust vragen…
 
I'll let Inge know what colors I used, if you want to know, you can ask her ...
 
Ook zin gekregen om deze nog snel te maken? Haast je dan naar ‘in ’t Woefke’. Inge zal je graag helpen bij het uitzoeken van alle benodigdheden.
 
Got inspired to making your own little Mother's day gift? Hurry to the store, Inge will gladly help you find all the necessary materials.
 
Tot een volgend project alweer,
 
Till my next project.
 
Liefs,
 
Nancy

2 opmerkingen:

Nancy Soetaert zei

wat een schatjes op deze schattige kadoosjes!
fijne dag!
Nancy

martina's kaartjes zei

wat een kleurrijke kadoosjes ! wow... wat een scheetjes al die gezichtjes, zitten vol met deugenieten dat belooft ! =)
grtjs,martina
x