vrijdag 12 augustus 2016

Terug naar school (deel II)

 
Goeiemorgen iedereen,
 
Goodmorning everyone,
 
vandaag weer een projectje voor 'In 't Woefke' met materialen van Marianne Design en Joy. Omdat het vakantie is en omdat het mag en kan, liet ik me een keertje volledig gaan !
 
today another project for In' t Woefke with Marianne Desing and Joy. And since it's vacation and it's allowed and I can ... I let myself completly go wild !
 
 
Een side steppercard is het geworden, een vrij grote, gemaakt uit een A4 blad. Kan je lekker veel op kwijt, dus dat is wel prettig werken zo. Ik mixte met een heleboel snijmallen, zowel oude als nieuwe, een tafereeltje bij elkaar.
 
I made a side step card, a rather large one from an A4 size sheet. Lots of space, lots to add, I like it. I mixed a lot of dies, old and new and created this little scenery.
 
Het idee zat al een tijdje in mijn hoofd, nu nog de uitwerking er van.
Hieronder het resultaat.
 
It's something I've been thinking about some time now, and this is the result.
 
 
Breng een bezoekje brengen aan de winkel zelf, daar kan je alle projectjes zien van de komende weken, ook van andere DT maatjes. Niet te vergeten dat ook Inge superleuke
en mooie projectjes maakt ! 
 
Visit the store, there you can see all the projects older and new, from me and my DT buddies. And don't forget Inge's fun and beautiful projects.
 
Wolken / clouds - paddenstoelenboord / musroom border : Joy
Gras : Cheery Lynn Designs
Alle andere materialen / all other materials: Marianne Design
Afdrukjes / stamps : Marianne Design, Don & Daisy, ingekleurd met aquarelpotloden
Potloden, appel, meetlat : Marianne Design, 'School', ingekleurd met aquarelpotloden
 
 
Kriebels gekregen om zelf aan de slag te gaan ? Dat kan, ga even langs 'In 't Woefke' voor alle materialen en ik ben alvast benieuwd wat jullie er van maken !
 
Itching to create something simmilar? No problem, just visit In' t Woefke for all the materials, I'm curious to see what you make of it.
 
Ik wens jullie alvast een hele fijne dag toe en ik zie jullie graag terug voor een verse creatie.
 
I wish you all a great day and till my next creation.
 
Lieve groetjes, 
 
Martina
 
x

Geen opmerkingen: