zaterdag 22 oktober 2016

Een ECHTE Halloweenkaart


 


Goeiemorgen iedereen,
 
Goodmorning everyone,
 
Lekker weekend alweer.
Vandaag heb ik voor jullie de laatste in rij met het thema 'herfst / Halloween'.
Vermits ik weet dat Inge van 'In 't Woefke' een stevige fan is van Halloween,
vroeg ik haar of ik enkele stempels mocht gebruiken om daar een projectje mee te maken....
Ik heb helaas niet echt iets met het feest, dus ook niks in voorraad.
Maar, wat niet is, kan natuurlijk altijd komen, nietwaar ? =)
 
TGIF! Today I'm showing you my last project for this month.
As you might alreay know, Inge from In 't Woefke is a big fan of Halloween, so I asked her if I could use some of her stamps for my project. I must admid, I'm not a fan, so I really don't buy any Halloween stamps or dies, but who knows, maybe in the future right?!
 
 
Zogezegd, zo gedaan, ik ging met drie stempels naar huis....
 
A couple of minutes later I went home with 3 stamps ....
 
 
Na enig denkwerk, wilde ik een achtergrondje van de gelliplate gebruiken (Halloween is toch eigenlijk een beetje griezelig en hoeft niet zo afgelijnd te zijn ?). De achtergronden gemaakt, bleef het toch een serieuze uitdaging om een leuke kaart te maken...
 
Now I had to figure out what I wanted to do, so I decided to make a background with a gelliplate (after all, Halloween is a bit fun and creepy and it doesn't need to be all neat and perfect right?)
Even after I made the backgrounds, it was still quite the challenge to make a fun card ....
 
 
Maar kijk, het is gebeurd ! Mijn eerste echte Halloween kaart is een feit !
Ik maakte er een Z-fold kaart van, een modelletje waar je erg veel leuks op kwijt kan.
 
But look ... I did it ! My first real Halloween card !
I made a Z-fold card, it is so versatile, and you have plenty of space available to decorate.
 
 
Achtergrond : Met gelli plate en acrylverf (groen, paars en oranje)
Stempels : Whipper Snapper, ingekleurd met aquarelpotloden, een kleine toets met glossy 3D
Huisjes : Sizzix
Vlaggetjes : Memory Box
Letters : Kaiserkraft
 
 
Heb nog wel wat achtergrondjes over, natuuuuurlijk. Weet nog niet zo goed wat ik daarmee ga doen. Die zal je later misschien nog wel ergens tegenkomen in een latere creatie....
 
I still have some backgrounds left, not sure yet what I'm going to do with it, but maybe one day you'll see them on another project of mine ... who knows ...
 
 
In ieder geval, alle leuke materialen die ik hier gebruikt heb, vind je uiteraard
 bij Inge 'in 't Woefke'. Breng een bezoekje aan de winkel,
dan kan je uitgebreid kiezen en kan je ook alle kaartjes live bekijken.
 
Okay, all the fun materials I used you can find at In 't Woefke.
Just visit the store and start choosing ... you can also see all the cards in real life.
 
Ik wens jullie alvast een heel erg fijn weekend toe.
 
I wish you all a fun weekend
 
Bedankt voor jullie bezoekje en reactie,
 
Thanks for visiting and for leaving a comment
 
groetjes, Martina
 
x

3 opmerkingen:

Enny zei

Wauw, wat een prachtige kaart ! Ik ben ook niet zo'n Halloween-fan maar dit is echt super gedaan ! Mooie achtergronden ook ! Groetjes, Enny

franicsa zei

Gewoon super !!!

Groetjes,
Francisca

Patrice zei

Wat een kleurrijke en mooie creatie...top.