vrijdag 10 februari 2017

I love you


 
Dag bloggers,
 
Hi bloggers,
 
Februari is alweer even bezig en hier ben ik met een eerste projectje voor deze maand.
We gaan deze maand ‘Tim Holz’ in de kijker zetten en als ik aan dat merk denk,
denk ik vooral aan mannenkaarten…
 
February is well on it's way and here's my first project for this month.
As you know, Tim Holtz is our challenge and when I think of his products, I think of cards for men.
 
En ik zou mezelf niet zijn, als ik hier een uitdaging in vond om het tegendeel te bewijzen.
Een uitdaging is het alleszins de hele maand want ik heb nooit veel met Tim Holz gehad en bijgevolg heb ik ook niet heel veel materiaal van hem.
 
Well, I wouldn't be me, if I didn't find a way to proof otherwise. And this is really a challenge for me, especially since I've never bought many Tim Holtz products.
Maar voor het DT heb ik mijn lades open getrokken en al mijn spullen van dit merk bij elkaar gezocht en dit resulteerde toch tot 3 heel verschillende kaarten.
 
But for the DT I opened my drawers and took everything I got together
and I managed to come up with 3 totally diffrent cards.
Mijn eerste kaartje wou ik dus echt heel vrouwelijk maken en het is deze Valentijnskaart geworden…
Roze papier van Bazzil, een zilveren accent er bij. Een oud lettertype, weet niet of het nog te verkrijgen is, maar dit is het allereerste wat ik ooit van Tim gekocht heb.
En een nieuwe snijmal er bij. Hij komt uit een setje van 4 en de andere mallen van dit setje zal je terug kunnen vinden in mijn volgende projecten.
 
For my first card I wanted to go totally feminine, with this Valentine's card as a result ...
Pink Bazzill cardstock, with a silver accent. An old font, I don't even know if it is still available, but it was the first thing Tim Holtz thing I bought.
And finally a new die, this is from a set of 4 and the other dies you'll see in my next projects.
 
Waar ik op deze kaart zo van hou, is het zilveren accent…
Je kan deze natuurlijk ook in een totaal andere kleurencombinatie maken,
maar zoals ik al zei wou ik een vrouwelijke toets geven aan deze kaart.
 
I really like the silver accent ...
You can make it in other color combo's, but as I said
I wanted a feminine touch.
 
De collectie van Tim Hols is uiteraard veel uitgebreider
dan wij jullie deze maand kunnen laten zien. Bij ‘in ’t Woefke’
vind je zeker wat je zoekt. Ga gerust een keertje kijken
in de grootste vrouwelijke speelgoedwinkel van het Antwerpse!
 
The collection of Tim Holz is enormous and we can't show you everything this month
So why not visit In 't Woefke, the most feminine toystore in Antwerp !
 
Ben je er al geweest, dan weet je zeker wat ik bedoel… Ben je er nog niet geweest, zoek dan maar heel snel een gaatje in je agenda en rep je naar Deurne!
 
Those who already know the store, know what I mean.
But if you haven't visited it yet
.... you're in for a treat.
 
Benieuwd naar meer van dit, hou dan zeker deze blog in de gaten.
Tim Holz gaat langs je oren vliegen deze maand…
 
Curious for more? Just keep an eye out on this blog
there's more Tim Holtz on it's way...
 
Tot een volgend project alweer!
 
Till my next project!
 
Liefs,
 
Nancy

1 opmerking:

martina's kaartjes zei

ha, ziet er erg bekend uit ! leuk is ie geworden zo ! ik denk dat de letters van taylored expression ook goed passen
grtjs,martina
x