vrijdag 21 april 2017

Als het regent ...

 
Hallo iedereen,
 
Hi everyone,
 
Toen ik deze stempel van Artemio zag, was ik onmiddellijk verkocht,
daar moest ik iets mee maken! ... Maar wat?
Het was ff zoeken, vooral omdat ik deze silhouette stempel
niet gewoon maar in 1 kleur wou stempelen.
 
When I first saw this stamp from Artemio, I knew I wanted this one ...
I just had to make something with it ... but what?
I didn't just want to stamp this silhouette stamp in 1 color.
 
En wat gebeurt er als je niet direkt weet wat te doen?
Je geraakt al eens gefrustreerd en dan is het beter om alles ff aan de kant te leggen
en niets te forceren, want dan lukt er toch niets.
 
So what happens when you don't know exactly what to do?
You get frustrated and nothing works, so it's better to put everything aside.
 
En voilà, na een nachtje goed slapen, wist ik de dag nadien exact hoe ik het wou doen, dus heb ik mijn Memento Dew Drops en markers bijeen gezocht en ben ik beginnen stempelen.
 
And that did the trick, after a good night sleep I woke up the next day and I knew exactly what to do, so I took my Memento Dew Drops and markers and started stamping.
 
De regendruppels heb ik met Summer Sky beïnkt, de paraplu met Danube Blue en de hartjes met Love Letters, ff alles terug bevochtigd met m'n adem, een stamping mat onder m'n papier en voilà, alles netjes afgedrukt. De paraplu heb ik nog een 2de mal gestempeld en netjes uitgeknipt.
 
The raindrops were inked with Summer Sky, the umbrella with Danube Blue and the hearts with Love Letters. I breathed over my stamp to moister the ink again and then I stamped it on smooth stamping paper; with a stamping mat under it. Then I stamped the umbrella a 2nd time and fuzzy cut it.
 
Het plaatje heb ik uitgestanst en op een stukje Bo Bunny Double Dot papier gekleefd en dan  heb ik alles op een witte kaart bevestigd. Onderaan heb ik nog plaats overgelaten om mijn tekst (exclusieve collectie van In 't Woefke) er op te stempelen met Danube Blue.
Als laatste heb ik ook nog 2 wolkjes uitgestanst en met foamtopjes op het kaartje gekleefd
net zoals de paraplu die ik uitgeknipt had.
 
I die cut my image and attached it on a piece of Bo Bunny Double Dot paper, and then I attached it all on a white card. On the bottom I left space to stamp my text with Danube Blue.
Then I added 2 die cut clouds and attached them with foamtape, just like the fuzzy cut umbrella.
 
Groetjes en tot volgende keer!
 
Inge

1 opmerking:

Enny zei

Wauw, prachtig gedaan Inge ! Ja, er een nachtje over slapen helpt vaak ! Groetjes, Enny