maandag 1 mei 2017

Gefeliciteerd

 
Hallo iedereen,
 
Hi everyone,
 
Een kaartje voor vele gelegenheden, verjaardag, pensioen, verloving, huwelijk, ....
Ik heb het dan ook heel simpel gehouden; het stempeltje (Artemio) heb ik op fluweelkarton gestempeld met Versafine Onyx Black en daarna ingekleurd met Faber Castell A.Dürer aquarelpotloden (dit was heel snel gedaan, gewoon hier en daar wat kleur en klaar). Nog wat Wink of Stella clear over de vogeltjes en daarna uitgestanst met de MFT Stitched Fishtail Flags.
 
A card for many occasions: birthday, pension, marriage, engagement, ...
I kept it quite simple, I stamped the birdcages from Artemio with Versafine Onyx Black on fluweelkarton and colored them with Faber Castell A. Dürer watercolor pencils (this was so quick, just add a bit of color here and there and finished). I just added some wink of Stella clear on top of the birds and then I die cut them with the MFT Stitched Fishtail Flags.

 
Daarna heb ik nog een strookje uitgestanst met een tekstje erop en heb ik
1 van de vogeltjes erbij gestempeld en ingekleurd. Daarna heb ik alles op papier
van Galeria Papieru gekleefd, met daaronder een stukje Bazzill bling dat ik
met een EK Succes border pons heb bewerkt.
Dan alles op een witte kaart en m'n kaartje is weeral af!
 
Then I die cut a small border, stamped my text and 1 of the birds, colored the bird
and attached it on a piece of Galeria Papieru paper. Under it is a piece
of Bazzill bling and I punched a border with an EK Succes border punch.
I attached it all on a white card and that's it !
 
Bedankt en tot een volgende keer
 
Thanks and till next time
 
Groetjes
Inge

3 opmerkingen:

Laurespage zei

Dit,is helemaal mijn ding. Niet teveel "tralala" zoals ze bij ons zeggen, maar mooi en eenvoudig. Heel, heel mooi !
Groetjes en een fijne dag. Laurette

Enny zei

Een heel schattig kaartje, eenvoudig en mooi ! Groetjes, Enny

Inge zei

Bedankt voor de complimentjes dames !

Groetjes Inge