zaterdag 10 juni 2017

50

 
Hallo iedereen,
 
Hi everyone,
 
Tja, zo zullen er wel meer reageren als ze 50 worden ...
toen ik deze stempel zag, wist ik direkt wat ik ermee wou doen LOL
Tenslotte zijn deze stempels bedoelt om grappige kaarten mee te maken.
 
yep, I guess more people react like this turning 50 ...
so when I saw this stamp, I knew immediatly what I wanted to do with it LOL
After all ... these stamps are intended for funny cards

 
Aan de binnenkant heb ik het negatief van de uitgestanste 50 weer gebruikt samen met een stempel uit de collectie van In 't Woefke ... die past er toch fantastisch bij vinden jullie ook niet ?!
 
On the inside I used the negative from the die cut 50 together with a stamp from the In 't Woefke collection, it says don't lie about your age, unless it's an emergency ... like when someone asks you how old you are ... fitting isn't it LOL

 
Zoals jullie zien, heb ik het gezicht, haar, schoenen en accessoires
met aquarelpotloden ingekleurd, maar zijn haar kleren niet met potloden gedaan,
hiervoor heb ik nl. bedrukt papier gebruikt omdat ik een "echte" jeans broek wou hebben.
 
I used watercolor pencils for her hair, face, shoes etc. but for her clothes
I used printed paper because I wanted to create a "real" jeans.

 
Hier zie je wat ik gedaan heb, ik heb de stempel op fluweel karton gestempeld
met Versafine Onyx Black, en daarna heb ik de bloes en de broek
op bedrukt papier gestempeld; zo heb ik voor de broek
bedrukt jeans papier gebruikt van Karen Foster,
daar zijn wel 4 verschillende van, en daarna heb ik alles netjes uitgeknipt.
 
On this photo you see what I did, first I stamped the image on fluweel karton
with Versafine Onyx Black and then I stamped the blouse and pants again on printed paper.
I even had printed jeans paper from Karen Foster for it (there are 4 different ones available)
and then I fuzzy cut them out.

 
Daarna moet je ze gewoon netjes op hun plaats op de kaart kleven en de rest inkleuren.
Ik heb met deze techniek nog een andere kaart gemaakt, die laat ik later deze maand nog zien
 
All that is left to do is attach everything neatly on its place
on the card and color the rest with pencils.
I used this technique on another card that I will show you later this month.
 
ik heb deze kleuren gebruikt / I used these colors
  • Huid: Light Flesh (132) + Medium Flesh (131) + heel klein beetje Dark Flesh (130)
  • Haar: Burnt Umber (280)
  • Schoenen, lippen en oorbellen: Light Cadmium Red (CD 560)
Bedankt om langs te komen en voor je reactie !
 
Thanks for visiting and for leaving a comment !
 
Groetjes
 
Inge
.

Geen opmerkingen: