maandag 19 februari 2018

I love....

 
Nog in de ban van Valentijn...
alhoewel ... je moet toch niet enkel op Valentijn laten zien
dat je om iemand geeft hè...
 
Although Valentine has passed,
I couldn't resist this little card ...
and why should you only tell someone
how much you love them on Valentine ?
Why not say it all year long?
 
 
Deze stempeltjes van Ewe het schaap zijn uit de reeks van'' My Favorite things''.
De achtergrond heb ik door een hartjes embossingmal gehaald.
 
These stamps are from My Favorite Things
and the background was made with an embossing folder
 
 
Nog eens ingekleurd met de Zig-stiften, wat ook weer wel leuk was.
Wie wil deze kaart graag krijgen?
 
I colored the sheep with my Zig markers
Would lyou ike to get this card?
 
 
Laat een berichtje achter op dit blog en wie weet valt ze bij jou in de bus.
 
Just leave a comment here on the blog
and maybe this card will arrive in the mail
 
Groetjes Patrice

2 opmerkingen:

Nancy zei

Hey Patrice,

Wat is dat een schatje! Zo'n roze kaart met schaapjes... Je moet er maar opkomen!! Top gemaakt!!

Liefs,
Nancy

Iefje Ceulemans zei

Prachtige kaart en erg mooi ingekleurd met die zig markers! Grtjs, Iefje