vrijdag 6 april 2018

You're Perfect in every way

 
Hallo iedereen,
 
Hi everyone,
 
Je hobby kunnen delen met anderen is toch fantastisch,
zo gebeurd het, dat ik wel eens een mailtje krijg van klanten,
om te zeggen hoe blij ze zijn met hun nieuwe hobby spulletjes,
met een workshop die ze gevolgd hebben,
of gewoon om hun creaties te laten zien
zoals deze kaart ...
 
Sharing your hobby with other people is so great,
and so it happens I get a mail from customers
telling me how glad they are with their new stamps, dies, ...
or how they enjoyed the workshop,
or just to show me what they created
like this one ....
 
 
Dus toen ik deze prachtige kaart te zien kreeg
- gemaakt door 1 van m'n klanten: Ria Helsen ... -
wou ik die absoluut met jullie delen ...
en gelukkig had ze daar geen bezwaar tegen,
zeker nu wij - het DT en ik -
Renke in het voetlicht zetten LOL
 
And so it happened I got to see this gorgeous card,
made by 1 of my customers: Ria Helsen ...
I really wanted to share this card with you all
and I was pleased Ria said yes
especially since we are focussing on Renke this month LOL

 
Ze heeft de Dandelion mal van Renke uit zwart papier gestanst
en dan heeft ze met Nuvo Drops dit effekt verkregen,
fantastisch hè ?!!
De tekst die ze gebruikt heeft is van Waffle Flowers
In every way.
 
She die cut the Dandelion die from Renke from black cardstock
and added Nuvo Drops on it to create this effekt.
isn't it great ?!!
The text is from a Waffle Flowers set called In every way.
 
Zo, bedankt voor jullie bezoekje en tot volgende keer!
 
Groetjes
 
Inge

4 opmerkingen:

Ellen zei

Inderdaad schitterend gedaan met de nuvo drops kleurtjes. Het geeft een prachtig effect!
Groetjes Ellen

Ann Bergé zei

Prachtig effect !

martina's kaartjes zei

SUPERLEUK ! een echt kunstwerkje, helemaal toppie ! eentje om te bewaren in mijn pinterestje... =)
zeker ook 'out of the box' met Renke gewerkt, helemaal mogelijk dus
grtjs,martina
x

Enny zei

Wauw, dat is prachtig gedaan, super mooi ! Groetjes, Enny